Իմ ամենա մամային

Գարնանային խոստոնավություն

Մամ ջան շնորհավոր Մարտի ութդ, մաղթում եմ քեզ ,որ միշտ երջանիկ լինես և միշտ առողջ: Մամ ջան եթե մի օր տեսնես, որ ամանների չորանոցը սուրճ է եղել այդ ես էի:Կներես ,որ կոտրեցի շաքարի ապակե ամանը:Մամ ջան իմացիր ,երբ բոլոր վարսակալները կորել են այդ ես եմ կորցրել եմ բոլորը:

Մամ ջան այնքան եմ սիրում երբ դու

Մամ ջան այնքան եմ սիրում,երբ իմ ամենասիրած անշաքար կոնֆետներն ես պատրաստում:Շատ եմ սիրում ,երբ դու ,հայրիկն և ես հեռուստացույցով նայում ենք «MARVEL»-ի կինոներն և եթե դու ինձ չսովորացներին ,մի քիչ սպասել ես չէի տեսնի «MARVEL»-ի տիտռերը:

Գովք մայրիկին

Մամ ջան դու ամենալավ մայրիկն ես, քո պես մայրիկ չկա աշխարհում:Մաղթում եմ քեզ առողջություն և երջանկություն:Միշտ քո երազանքները կատարվեն:Ես քեզ շատ եմ սիրում,ավելի շատ քան իմ խաղալիքները:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *