Ես սքեյթ եմ

Բարև ձեզ եմ սքեյտն եմ:Իմ տերը մի Մանե անունով աղջիկ է նա ինձ իր ծննջան օրն է ստացել:Նա սկզբից անդադար վրաս էր կանգնում և քշում, իսկ դուք գոնե գիտեք ինչ ցանր են մարդիկ:Իսկ ,երբ մի անգամ սքեյտպարկ էինք գնացել նա մի լավ ընգավ իսկ ես մի կողմ թռա:Այդ շատ վատ էր իմ համար:Ինձ նաև շատ է սկրում իր եղբայր Ռոբը,անդադար երբ տեսնում էր ինձ վրաս էր նստում և նրան քշում էին:Մի անգամ երևի դա իմ ամենավատ օրն էր վրաս նստել էր Մանեն իսկ նրա ուսերին նստելէր Ռոբը:Երեկ նա պետք է ինձ տաներ նորից սքեյտ պարկ ,բայց նա հիվանդացավ և չգնաց,ցավոք իր մայրիկն ասաց ,որ մի օր Ռոբի,Ռոբի մայրիկի(Մանեի մորաքույրի) և իր հետ կգնանք սքեյտ պարկ:Նա ինձ անդադար քշելուց պատեպատ է խփում ,իսկ իմ ակերին մաձեր են կպչում:Բայց իմ դուրը գալիս է ,երբ նա ինձ գրկում է ,որ փողոցը անցնի:Մեկ-մեկ ,երբ ես դեռ իր տատիկի տանն էի մնում նա իր պայուսակի հետ շատ խնամքով էր ,բայց հիմա իր տանը նա անյ կամ սենյակում է շպռտում կամ միջանցքում,և ես շատ ուրախ եմ ,որ նա ինձ այդպես չի գցում:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *